Tankar, idéer och trevliga böcker (inaktiv)

torsdag, maj 31, 2007

Cykel!

Äntligen dags att skaffa en ny cykel, då den gamla behöver lagas på alldeles för många sätt. På Cykelmagasinet hittades en gammal klassisk "Kronan", som tjänstgjort som Solacykel i Karlstad, och den har inte målats om sen dess, så den är Röd, Blå och Vit. (Varför färgerna fick versaler som begynnelsebokstäver vet jag inte.)

Imorgon ska den vara iordninggjord, färdigpumpad, med ljus och allt. Det enda jag behöver fixa själv är ett rejält lås, och det har jag ett här. Härligt. Jag ser fram emot den.

800 kronor hamnar notan på, men jag hoppas att min mor och far tycker som jag, att denna cykel är en utmärkt studentpresent, och gärna får ges till mig två veckor i förväg.

1 Comments:

  • Ja, och jag fick en fin cykel också, trevligt trevligt..

    By Anonymous Anonym, at 12:23 fm  

Skicka en kommentar

<< Home