Tankar, idéer och trevliga böcker (inaktiv)

fredag, mars 07, 2008

Och så kom mars, årets första vårmånad. Inte för att vi haft särskillt mycket till vinter, men ändå. Det blir i vilket fall ljusare ute.

Och med mars kom min arbetslöshet. Anställningen löpte ut i samband med månadsskiftet, så nu har jag en massa tid till att göra vad som faller mig in. Mina fingrar har börjat läka igen (arbetar man i ett lager får man nya sår dagligen) så att jag åter kan spela både gitarr och bas utan att det förorsakar mig allt för mycket smärta. Härligt!

I söndags köpte jag mig ett par joggingskor. Mitt mål är minst tre löprundor i veckan. Jag menar, nu när jag väl fått en så fin fysik av mitt jobb, vill man ju inte tappa den så fort man slutat jobba. Så ut i joggingspåret med mig. Och låt kreativiteten flöda. Här ska skapas!